Úvodní stránkaInformace pro tisk › Přečtěte si

Přečtěte si

(29. 6. 2011)

Peníze na nové projekty nemáme

Doby smělých plánů a proklamací, které vzbuzovaly vlny emocí dopravců i stavařů, jsou minulostí. Stávající ministr dopravy Radek Šmerda vidí situaci střízlivěji: „Musíme se především přizpůsobovat tomu, co řekne Evropská komise.“ * LN: Vy tvrdíte, že je nesmysl plánovat výstavbu dopravní infrastruktury až do roku 2025, jak to chtěl váš předchůdce Vít Bárta ve své superstrategii. Dopravní experti však zastávají názor, že je naopak nutné… Více zde.
(29. 6. 2011)

Šmerda chce být ministrem alespoň do října

Nestranický ministr dopravy Radek Šmerda chce zůstat ve vedení rezortu alespoň do září či října. Deníku E15 to řekl s tím, že chce připravit a zajistit rozpočet ministerstva na příští rok. Do té doby nehodlá rezignovat, jak si to přeje nejmenší vládní strana Věci Veřejné. „Mé setrvání ve funkci není otázka života a smrti,“ uvedl Šmerda, který prý na své pozici nijak nelpí. „Nehodlám ale zároveň naskakovat na vlnu přání některých… Více zde.
(29. 6. 2011)

Šmerda: ŘSD by se mělo transformovat na akciovou společnost

Je skandální, že Ředitelství silnic a dálnic má z několikamiliardového majetku příjem pouze 80 milionů ročně, míní ministr dopravy. Ministr dopravy Radek Šmerda oznámil záměr do dvou let zásadně transformovat Ředitelství silnic a dálnic. Ze státní příspěvkové organizace by se měla stát akciová společnost ve vlastnictví státu. Vzorem pro takovou transformaci je prý rakouský model. Změna umožní dostat do ŘSD soukromý kapitál, výhodou by též byla … Více zde.
(28. 6. 2011)

Ministr dopravy Radek Šmerda na ČT24

Záznam vysílání naleznete zde. Více zde.
(28. 6. 2011)

Peníze nejsou hříbky, říká Šmerdovi Kalousek

Pro příští rok požaduje ministr dopravy Radek Šmerda zvýšení rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) z národních zdrojů o deset miliard korun. Na středečním zasedání ekonomických ministrů svůj návrh předloží ministru financí Miroslavu Kalouskovi. Podle dosavadního předpokladu by SFDI příští rok mělo z národních zdrojů obdržet zhruba 33 miliard Kč. "Peníze nejsou hříbky, tudíž je nemohu hledat. Buď jsou, nebo nejsou. Odpověď… Více zde.
(28. 6. 2011)

Šmerda chce příští rok přidat 10 miliard korun

Pro příští rok požaduje ministr dopravy Radek Šmerda zvýšení rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) z národních zdrojů o deset miliard korun. Na zítřejším zasedání ekonomických ministrů svůj návrh předloží ministru financí Miroslavu Kalouskovi, uvedl na dnešním diskusním fóru o vlivu dopravní infrastruktury na konkurenceschopnost Česka. Podle dosavadního předpokladu by SFDI příští rok mělo z národních zdrojů obdržet zhruba 33 miliard … Více zde.
(28. 6. 2011)

Šmerda chce pro SFDI další miliardy

David BOREK, redaktor -------------------- Ale tím to ještě nekončí, protože nabízíme další pohled, byť z jiného úhlu a možná s větším detailem na polemiku ohledně vládních financí. Přes ohlášení úspory totiž trvá ministr obrany, Radek Šmerda na dalších miliardách pro Státní fond dopravní infrastruktury. Plánovaných 33 miliard je podle něj pro příští rok málo. A hned zítra o další peníze požádá vládu. Michal KEBORT, redaktor -------------------- Úpravy… Více zde.
(28. 6. 2011)

Šmerda nechápe požadavek VV na 14 miliard pro dopravu, stačilo by mu méně

Věci veřejné (VV) na nedělním jednání koaličních špiček požadovaly navýšení rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) pro příští rok o čtrnáct miliard korun. Je to ještě o čtyři miliardy více, než se snaží s ministerstvem financí vyjednat ministr dopravy Radek Šmerda (bezpartijní). Na dotaz Práva, jestli resort dopravy opravdu potřebuje navíc právě těch 14 miliard, odpověděl v pondělí mluvčí ministerstva dopravy Jakub Ptačinský: … Více zde.
Stránka: › 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25

Diskusní kalendář

« květen 2018 »
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031