Úvodní stránkaInformace pro tisk › Přečtěte si

Přečtěte si

(29. 6. 2011)

Kamiony budou dál jezdit přes města a vesnice

Velkolepé plány exministra dopravy Víta Bárty na zpoplatnění silnic nižších tříd velmi pravděpodobně vezmou za své. Znamená to, že kamiony tak budou i nadále jezdit po okresních silnicích a otravovat život lidem v malých městech a vesnicích. „Ministerstvo nyní připravuje variantu za méně peněz udělat co největší profit. Zatím vychází jako nejlevnější varianta rozšíření stávajícího systému mýtných bran,“ řekl LN zdroj z ministerstva … Více zde.
(29. 6. 2011)

Nekryté závazky na dopravě se blíží 30 miliardám

Ministr dopravy Šmerda požaduje navýšení účasti státu ve fondu dopravy o deset miliard na 43 miliard korun. Kostlivců ve skříních ministerstva dopravy každým týdnem povážlivě přibývá. Problém je především v nekrytých závazcích, které vyplývají ze smluv na budování dopravních staveb. Zatímco ještě nedávno mluvilo vedení ministerstva o maximální sumě 23 miliard korun, včera už se částka blížila 30 miliardám. Smlouvy se stavebními firmami pocházejí… Více zde.
(29. 6. 2011)

Peníze na nové projekty nemáme

Doby smělých plánů a proklamací, které vzbuzovaly vlny emocí dopravců i stavařů, jsou minulostí. Stávající ministr dopravy Radek Šmerda vidí situaci střízlivěji: „Musíme se především přizpůsobovat tomu, co řekne Evropská komise.“ * LN: Vy tvrdíte, že je nesmysl plánovat výstavbu dopravní infrastruktury až do roku 2025, jak to chtěl váš předchůdce Vít Bárta ve své superstrategii. Dopravní experti však zastávají názor, že je naopak nutné… Více zde.
(29. 6. 2011)

Šmerda chce být ministrem alespoň do října

Nestranický ministr dopravy Radek Šmerda chce zůstat ve vedení rezortu alespoň do září či října. Deníku E15 to řekl s tím, že chce připravit a zajistit rozpočet ministerstva na příští rok. Do té doby nehodlá rezignovat, jak si to přeje nejmenší vládní strana Věci Veřejné. „Mé setrvání ve funkci není otázka života a smrti,“ uvedl Šmerda, který prý na své pozici nijak nelpí. „Nehodlám ale zároveň naskakovat na vlnu přání některých… Více zde.
(29. 6. 2011)

Šmerda: ŘSD by se mělo transformovat na akciovou společnost

Je skandální, že Ředitelství silnic a dálnic má z několikamiliardového majetku příjem pouze 80 milionů ročně, míní ministr dopravy. Ministr dopravy Radek Šmerda oznámil záměr do dvou let zásadně transformovat Ředitelství silnic a dálnic. Ze státní příspěvkové organizace by se měla stát akciová společnost ve vlastnictví státu. Vzorem pro takovou transformaci je prý rakouský model. Změna umožní dostat do ŘSD soukromý kapitál, výhodou by též byla … Více zde.
(28. 6. 2011)

Ministr dopravy Radek Šmerda na ČT24

Záznam vysílání naleznete zde. Více zde.
(28. 6. 2011)

Peníze nejsou hříbky, říká Šmerdovi Kalousek

Pro příští rok požaduje ministr dopravy Radek Šmerda zvýšení rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) z národních zdrojů o deset miliard korun. Na středečním zasedání ekonomických ministrů svůj návrh předloží ministru financí Miroslavu Kalouskovi. Podle dosavadního předpokladu by SFDI příští rok mělo z národních zdrojů obdržet zhruba 33 miliard Kč. "Peníze nejsou hříbky, tudíž je nemohu hledat. Buď jsou, nebo nejsou. Odpověď… Více zde.
(28. 6. 2011)

Šmerda chce příští rok přidat 10 miliard korun

Pro příští rok požaduje ministr dopravy Radek Šmerda zvýšení rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) z národních zdrojů o deset miliard korun. Na zítřejším zasedání ekonomických ministrů svůj návrh předloží ministru financí Miroslavu Kalouskovi, uvedl na dnešním diskusním fóru o vlivu dopravní infrastruktury na konkurenceschopnost Česka. Podle dosavadního předpokladu by SFDI příští rok mělo z národních zdrojů obdržet zhruba 33 miliard … Více zde.
Stránka: › 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24

Diskusní kalendář

« listopad 2017 »
PoÚtStČtSoNe
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930