Úvodní stránkaInformace pro tisk › Přečtěte si

Přečtěte si

(8. 10. 2012)

Jak zavést eHealth do českého zdravotnictví?

Elektronické zdravotnictví by mělo usnadnit práci lékařům, zefektivnit systém zdravotní péče a především ušetřit zdravotnictví velké finanční prostředky. Drtivá část odborné veřejnosti se shoduje v tom, že eHealth potřebujeme, otázkou však stále zůstává, kdy k jeho zavedení v České republice dojde. Česká republika je v oblasti elektronického sdílení dat ve zdravotnictví daleko za vyspělými zeměmi Evropy, ve kterých je eHealth již plně integrován… Více zde.
(19. 9. 2012)

Jak zvládnout nezbytnou elektronizaci zdravotnictví

Zavedení elektronického zdravotnictví (eHealth) zlepší zdravotní péči, usnadní práci lékařům a ušetří nemalé finanční prostředky. Z názorů, které zazněly na nedávném, již šestém, pokračování diskusního cyklu Vize českého zdravotnictví pořádaného Institutem pro veřejnou diskusi vyplývá, že není otázkou, zda k elektronickému zdravotnictví přistoupit, ale jak. Zdravotnictví bez eHealth by se do budoucna mohlo stát zvláštním světem, který nereflektuje… Více zde.
(7. 8. 2012)

Dopravní infrastruktura trápí regiony

Stav tuzemské dopravní infrastruktury je neuspokojivý a ani výhledově není mnoho důvodů k optimismu. To zaznělo hned v několika projevech přednesených na červnovém setkání Institutu pro veřejnou diskusi, které bylo tématu dopravní infrastruktury věnováno. Dotčené organizace na to hodlají reagovat různými kroky - někdy i poměrně radikálními. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) se má například změnit na akciovou společnost. Mezi hlavními problémy, které … Více zde.
(19. 7. 2012)

Kolik vlaků nepojede v roce 2013? Peníze nejsou, opakuje se rok 2011

Před pár dny vláda představila finanční rámec státního rozpočtu na rok 2013. Jedná o první nástřel a východisko pro podrobné rozpracování příjmů a výdajů jednotlivých kapitol. Je zatím jen o vrcholová čísla. V případě regionální železniční dopravy ovšem materiál obsahuje jasnou deklaraci. Stát krajům přispěje v roce 2013 na financování dopravní obslužnosti částkou 2 049 mil. Kč, a to přesně v souladu s usnesením vlády z roku 2011. Potud by se … Více zde.
(16. 7. 2012)

Hlavními problémy dlouhodobé péče jsou její definice a financování

i přesná statistická data týkající se spotřeby a nákladnosti dlouhodobé péče je velmi obtížné pořídit, protože není shoda v tom, co pod tento pojem řadit. S tím souvisí i obtížnost jakýchkoliv úvah v ekonomické oblasti. Současná právní úprava je nevyhovující, ale s rychlým řešením nelze počítat, protože návrh zákona o dlouhodobé zdravotně-sociální péči legislativní rada vlády už dvakrát odmítla a zdá se, že bude nutné sáhnout spíše k … Více zde.
(29. 6. 2012)

Transformace ŘSD je nevyhnutelná

Stav tuzemské dopravní infrastruktury je neuspokojivý a ani výhledově není mnoho důvodů k optimismu. To zaznělo v několika projevech přednesených na setkání Institutu pro veřejnou diskusi, které bylo tématu dopravní infrastruktury věnováno. Dotčené organizace na to hodlají reagovat různými kroky - někdy i poměrně radikálními. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) se má například změnit na akciovou společnost. Mezi hlavními problémy, které trápí regiony,… Více zde.
(28. 6. 2012)

Co dělat se špatnými silnicemi a dálnicemi

Stav tuzemské dopravní infrastruktury je neuspokojivý a ani výhledově není mnoho důvodů k optimismu. To zaznělo hned od několika řečníků v panelové diskusi Institutu pro veřejnou diskusi k problematice dopravní infrastruktury. Zodpovědné úřady na to hodlají reagovat různými kroky. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) se má například změnit na akciovou společnost, připomněl jeho šéf David Čermák. Největším problémem tuzemských pozemních komunikací je podle… Více zde.
(22. 6. 2012)

Česko může přijít o 20 miliard korun z EU na dopravní stavby

Česko může přijít o 20 miliard korun z EU na proplacení dopravních staveb. Na konferenci o budoucnosti dopravy v ČR to uvedl ředitel Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) Tomáš Čoček. Důvodem jsou chyby v projektech, kvůli kterým by EU mohla odmítnout proplatit stavby, za které už stát dodavatelům zaplatil. Státní fond v minulém roce zpětně prověřoval dopravní projekty stavěné od roku 2008. „Zjistili jsme velký objem chybovosti, a tudíž velký… Více zde.
Stránka: › 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26

Diskusní kalendář

« únor 2019 »
PoÚtStČtSoNe
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728